Indflydelse, udvikling og netværk for professionelle bygherrer

Temamøder

Cirka en gang om måneden arrangerer Bygherreforeningen gratis møder for at holde medlemmerne ajour med den seneste udvikling i byggesektoren og skabe dialog med et bredt netværk af samabejdspartnere i hele byggeriet.

Alle bygherrer, bygherrerådgivere og andre fra branchen er velkomne til Temamøderne, mens Medlemsmøderne er forbeholdt Bygherreforeningens medlemmerne.

Møderne holdes som regel i den smukke aula i Bygningskulturens Hus med 2-4 indlæg med networking over kaffe og en croissant eller et glas vin og snacks. Medlemmerne har altid førsteprioritet til arrangementerne, så skulle det ske at et temamøde bliver fuldt booket, kan det ske, at vi bliver nødt til at afvise ikke-medlemmer.

Se aktuelle tilbud fremhævet med blåt i oversigten her hvor du også kan du tilmelde dig. Siden opdateres løbende med nye arrangementer.

Vi glæder os til at se dig i Bygherreforeningen!

Bygherreforeningen - Borgergade 111 - 1300 København K - Telefon: 7020 0071 - info@bygherreforeningen.dk