Indflydelse, udvikling og netværk for professionelle bygherrer

Praktisk om kurser

Bygherreforeningen arrangerer kurser og workshops med udgangspunkt i bygherrens virke. Rabat på efteruddannelse og kompetenceudvikling er blandt medlemsfordelene i Bygherreforeningen. Vi tilbyder både korte kurser og længere kursus- og uddannelsesforløb på niveauer, som er tilpasset den enkelte medarbejders erfaring

For at kunne tilbyde medlemmerne målrettede og aktuelle kurser og uddannelsestilbud har foreningen et Udviklings- og uddannelsesudvalg, der består af medlemmer fra foreningens egne rækker. Udvalgets væsentligste opgave er at udvikle og planlægge efteruddannelse af medarbejderne i bygherreorganisationer.

Vores målsætning er at give bygherrerne en større forståelse af rammer og muligheder inden for deres arbejdsområde og udveksle erfaringer. Vores kurser planlægges ud fra de fire nedenstående temaer: aftaler og jura, styringsværktøjer, processer og byggeri og værktøjer.

Vilkår for kurser og konferencer

Du kan tilmelde dig et arrangement ved at indtaste dine oplysninger i tilmeldingsfelterne. Når du har afsluttet din tilmelding, modtager du en autogenereret mail som bekræftelse på din tilmelding. Din tilmelding er derefter bindende, medmindre du melder afbud i henhold til nedenstående regler. Modtager du ikke den autogenererede e-mail umiddelbart efter udfyldelsen af tilmeldingen, skal du kontakte Bygherreforeningen for at sikre at dine tilmeldingsoplysninger er udfyldt korrekt - fx om der er fejl i e-mailadressen eller andet.

Hvis du bliver forhindret i at deltage i arrangementet, er du velkommen til at sende en kollega i stedet, hvis blot du sender os en email på info@bygherreforeningen.dk og oplyser os om ændringen. Eventuelt afbud skal ske skriftligt på mail til tilmelding@bygherreforeningen.dk. Du skal dog være opmærksom på, at du vil blive faktureret 50% af prisen, hvis du melder afbud senere end 15 dage før arrangementets start, og det fulde beløb, hvis du melder afbud senere end 8 dage før. Tilmelder du dig en "pakke" af kurser eller workshops gælder tilmeldings- og afbudsreglerne kun frem til første dag på rækken af kurser/workshops.

BEMÆRK:
- At tilmelding til de tre moduler på Bygherreforeningens uddannelse 'Bygherrens proces- og projektledelse' er bindende.
- At tilmelding til workshop-forløb med mængderabat er bindende.

Betaling
Når vi har modtaget din tilmelding, sender vi en faktura til dig på basis af dine tilmeldingsoplysninger. Husk derfor at checke dine tilmeldingsoplysninger, så faktureringen kan ske korrekt. Vi opkræver et gebyr på 100 kr. for at udsende ny faktura, hvis dine oplysninger ikke har været korrekte ved tilmeldingen. Husk derfor korrekt virksomhedsnavn, korrekt reference og korrekt EAN-nummer, når du udfylder tilmeldingsoplysningerne. Check eventuelt med din økonomiafdeling, så du er sikker på at få angivet de rigtige oplysninger.

Er du ansat i en offentlig virksomhed, sendes fakturaen via Nemhandel på basis af EAN-nummeret i tilmeldingen.

Aflysning
Bygherreforeningen kan ved for få tilmeldinger være nødt til at aflyse et kursus, en workshop eller et workshop-forløb. Du vil i så fald få besked og få refunderet kursusafgiften.

Overnatning
Kurser er uden overnatning medmindre andet er angivet.

Bygherreforeningen - Borgergade 111 - 1300 København K - Telefon: 7020 0071 - info@bygherreforeningen.dk