Indflydelse, udvikling og netværk for professionelle bygherrer

Praktisk om kurser

Som medlem af Bygherreforeningen tilbydes du at deltage i en række faglige aktiviteter til en meget fordelagtig pris.

Vores kurser og seminarer planlægges ud fra de fire nedenstående temaer: aftaler og jurastyringsværktøjerprocesser og byggeri og værktøjer. Se oversigten her hvor du også kan du tilmelde dig. Siden opdateres løbende med nye arrangementer.

Der er visse arrangementer, som ikke har en åben dato: Det er kurser, som åbnes ved behov og som kan indgå i opdaterede udviklingsforløb enten som de er eller tilpasset jeres ønsker og behov. Som ex. har vi udviklet organisationstilpassede kurser med 'Commissioning' og performancetest, 'AB92 og ABT93' og 'Forhandling' & 'Konflikthåndtering'. Kontakt Anne Kristine på 2286 1806 eller akb@bygherreforeningen.dk om interesse herfor.

Vi glæder os til at se dig i Bygherreforeningen!

Vilkår for kurser og seminarer

Du kan tilmelde dig et arrangement ved at indtaste dine oplysninger i tilmeldingsfelterne. Når du har afsluttet din tilmelding, modtager du en autogenereret mail som bekræftelse på din tilmelding. Din tilmelding er derefter bindende, medmindre du melder afbud i henhold til nedenstående regler. Modtager du ikke den autogenererede e-mail umiddelbart efter udfyldelsen af tilmeldingen, skal du kontakte Bygherreforeningen for at sikre at dine tilmeldingsoplysninger er udfyldt korrekt - fx om der er fejl i e-mailadressen eller andet.

Hvis du bliver forhindret i at deltage i arrangementet, er du velkommen til at sende en kollega i stedet, hvis blot du sender os en email på info@bygherreforeningen.dk og oplyser os om ændringen. Eventuelt afbud skal ske skriftligt på mail til tilmelding@bygherreforeningen.dk. Du skal dog være opmærksom på, at du vil blive faktureret 50% af prisen, hvis du melder afbud senere end 15 dage før arrangementets start, og det fulde beløb, hvis du melder afbud senere end 8 dage før.

Betaling
Når arangemtet er afholdt, sender vi en faktura til dig på basis af dine tilmeldingsoplysninger. Husk derfor at checke dine tilmeldingsoplysninger, så faktureringen kan ske korrekt. Vi opkræver et gebyr på 100 kr. for at udsende ny faktura, hvis dine oplysninger ikke har været korrekte ved tilmeldingen. Husk derfor korrekt virksomhedsnavn, korrekt reference og korrekt EAN-nummer, når du udfylder tilmeldingsoplysningerne. Check eventuelt med din økonomiafdeling, så du er sikker på at få angivet de rigtige oplysninger.

Er du ansat i en offentlig virksomhed, sendes fakturaen via Nemhandel på basis af EAN-nummeret i tilmeldingen.

Aflysning
Bygherreforeningen kan ved for få tilmeldinger være nødt til at aflyse. Du vil i så fald få besked senest en uge før planlagt afholdelse.

Overnatning
Kurser er uden overnatning medmindre andet er angivet.

Bygherreforeningen - Borgergade 111 - 1300 København K - Telefon: 7020 0071 - info@bygherreforeningen.dk