Indflydelse, udvikling og netværk for professionelle bygherrer

Sommerafslutning med internationalt fokus på bygherrens værdiskabelse

Bygherreforeningen holder traditionen tro sommerafslutning, hvor hele byggebranchen inviteres til faglig debat og socialt samvær. Det sker den 22. juni, hvor vi benytter anledningen til også at fejre, at direktør, Henrik L. Bang, fyldte 50 tidligere på året.

I år markerer vi derfor sommerens komme på den helt store klinge. Vi sætter fokus på bygherrernes værdiskabelse for brugere og samfund med flere internationale oplægsholdere. Med temaet ønsker vi at blive klogere på, hvordan bygherren kan levere øget værdi til brugerne og samfundet samtidig med at de formelle krav til byggeprojektet overholdes.

For at besvare problemstillingen præsenteres international state of the art inden for forståelsen af værdiskabelse og omsætningen til programmering. Derudover tages selve kvalitetsbegrebet under behandling med særlig appel til bygherrerne. Oplægsholderne vil således udfordre de begreber, som bygherrerne arbejder med til daglig, for at give ny inspiration til og friske perspektiver på byggeri, der fungerer for både brugere og samfund.

15.00 Velkomst og introduktion
Henrik Bang, direktør, Bygherreforeningen

15.10 Developments in how clients create more value
Richard Saxon, Consultancy for the Build Enviroment, Chair of The Joint Contracts Tribunal, Co-founder of Constructing Excellence

15.50 New trends in construction briefing
Juriaan van Meel, Senior researcher, Center for Facilities Management, DTU, and Cofounder of ICOP

16.10 Husk! Bygninger med kvalitet
Anne Beim, Professor, Centerleder, Center for Industriel Arkitektur, KADK

16.30 Opsamling og afrunding
Henrik Bang, Bygherreforeningen

16.45 Sommerafslutning og fejring!

50 år - vi fejrer direktøren
I marts fyldte Bygherreforeningens direktør, Henrik L. Bang, 50 år. Da foråret lod vente på sig, fejrer Bygherreforeningen i stedet den runde fødselsdag som en del af sommerafslutningen ved at byde kolleger og venner fra branchen på øl, pølser og godt samvær.

Efter den faglige del af sommerafslutningen er du derfor inviteret til ægte gårdhygge, hvor grillen vil være tændt, øllene kolde og de musikalske toner lune.

Ingen gaver - men overvej en donation
Henrik frabeder sig gaver. I stedet kan du overveje at foretage en donation til velgørenhed, hvor Henrik har udvalgt to sager, som han ønsker at støtte:

Hus Forbi handler om at skabe debat og dialog om og med hjemløse og socialt udstødte, samt at give de hjemløse sælgere mulighed for at tjene deres egne penge og have noget at stå op til.

Klik her, hvis du vil give et bidrag til Hus Forbi

Plan Internationals globale kampagne 'Because I Am a Girl' sætter fokus på vold, forskelsbehandling og uretfærdigheder, som piger i hele verden oplever, samt klæder pigerne på til at kræve deres rettigheder.

Klik her, hvis du vil give et bidrag til Plan International.

Vi glæder os til at se dig!

Tilmeldingsfristen er overskredet.
Se hele arrangementslisten

Tilmeldingsfrist: 21/06/2017

Dato: 22/06/2017