Indflydelse, udvikling og netværk for professionelle bygherrer

Tilmeld Invitationer
Fulde navn

Invalid Input
Virksomhed

Invalid Input

Ugyldig email adresse

Arrangementer og kurser

Som medlem af Bygherreforeningen tilbydes du at deltage i en række faglige aktiviteter til en meget fordelagtig pris.

Vi udvikler forskellige former for kurser, seminarer, gå-hjem-møder og netværk, der alle giver nye perspektiver, redskaber og udsyn til din hverdag og som udvikler, professionaliserer og fremmer forståelsen for bygherrernes rolle og betydning i byggeri og samfund.

Fokus er specifikt på videndeling og erfaringsudveksling, hvor det er muligt at sparre og drøfte udfordringer og løsninger med hinanden.

Vores kurser og seminarer planlægges ud fra de fire nedenstående temaer: aftaler og jurastyringsværktøjerprocesser og byggeri og værktøjer.

Se oversigten over åbne tilbud her hvor du også kan du tilmelde dig. Siden opdateres løbende med nye arrangementer.

I kan også vælge at holde kurserne hos jer selv enten som de er, eller tilpasset jeres ønsker og behov. Kontakt Anne Kristine på 2286 1806 eller akb@bygherreforeningen.dk om interesse herfor.

Medlemsmøder & Temamøder
Cirka en gang om måneden holder Bygherreforeningen desuden gratis temamøder for at holde medlemmerne ajour med den seneste udvikling i byggesektoren og skabe dialog med et bredt netværk af samabejdspartnere i hele byggeriet.

Møderne holdes som regel i den smukke aula i Bygningskulturens Hus med 2-4 indlæg med networking over kaffe og en croissant eller et glas vin og snacks. Alle er velkomne til Temamøderne, mens Medlemsmøderne er forbeholdt Bygherreforeningens medlemmerne. Medlemmerne har altid førsteprioritet til arrangementerne, så skulle det ske at et temamøde bliver fuldt booket, kan det ske, at vi bliver nødt til at afvise ikke-medlemmer.

Vi glæder os til at se dig i Bygherreforeningen!

Presse Praktisk om kurser

Aftaler og Jura Styringsværktøjer

Processer Byggeri og værktøjer

Temamøder Konferencer